Інформаційні новини

Розпродаж: чи можна повернути придбаний товар?
     У більшості магазинів бачимо рекламу про розпродаж товарів. Не піддатись спокусі купити, щось зі знижкою майже неможливо. У цей час можна легко придбати товари, які не підійшли за кольором чи фасоном. Що робити? Чи можна повернути товар, який ви купили під час розпродажу? Консультацію з цього питання надали фахівці Житомирського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги.
     Що таке «розпродаж»? Якщо таке поняття застосовується, то воно має відповідати певним критеріям (ч. 5 статті 15 Закону України «Про захист прав споживачів»)
1) якщо здійснюється розпродаж усіх товарів у межах певного місця або чітко визначеної групи товарів;
2) якщо тривалість розпродажу обмежено в часі;
3) якщо ціни товарів, що підлягають розпродажу, є меншими від їх звичайної ціни.
Важливо! До споживачів повинна доводитися інформація про ціну продукції, що була встановлена до початку проведення відповідного розпродажу.
     Купивши товар під час розпродажу споживач має такі ж права, як і купуючи товар без акції.
   Протягом 14 днів не рахуючи дня купівлі споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.(ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів»). Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
   Важливо пам’ятати, що існує перелік товарів, які обміну та поверненні не підлягають. Їх перелік затверджений Кабінетом Міністрів України.
     Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право:
-         придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості;
- розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару;
- здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.
     Виникли питання? За юридичною консультацією звертайтесь до відділу “Ємільчинське бюро правової допомоги Новоград-Волинського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги за тел. (041-49)4-34-79, або за адресою; смт. Ємільчине вул. Соборна 18, каб,107.

Інформаційні новини

Злочинність серед неповнолітніх   
      Протягом 2019 року на території Ємільчинського району злочинність серед дітей значно знизилась в порівнянні з попередніми роками та відповідно з середньо обласним показником. Такі показники є результатом  спільно узгоджених заходів відповідних служб, які уповноважені на забезпечення зниження злочинності серед дітей є   
      Так, протягом 2019 року неповнолітніми вчинено 2 кримінальних правопорушення, за якими 2 неповнолітніх повідомлено про підозру, 2 кримінальних провадження направлено до суду з обвинувальним актом (в т. ч. 1 провадження з угодою про визнання винуватості).  Судом розглянуто, винесено вироки. Покарання  призначено з урахуванням віку неповнолітніх, наявності пом’якшуючих обставин, беззаперечного визнання вини у виді штрафу, з наданням можливості виправлення.
     Аналіз вчинених кримінальних правопорушень дітьми по категоріям свідчить, що вчинені злочини це крадіжки чужого майна, які вчинені неповнолітніми особами, які не працюють та не навчаються. Тенденція до вчинення злочинів  учнями, які пропускають навчання,  не контрольовані з боку батьків, які безвідповідально залишається сталою і на даний час.  
   Відповідним службам та органам місцевого самоврядування на місцях необхідно більш ретельно звертати увагу на дітей, які не контрольовані батьками, мають девіантну поведінку, не працюють, не навчаються щодо сприяння у влаштуванні на роботу, залученні до інших робіт, оздоровленні з метою зайнятості дитини в оточуючому середовищі з метою зменшення ризиків до вчинення злочинів. Також відповідним службам необхідно контролювати  роботу розважальних закладів, клубів, дискотек, автозаправочнх станцій щодо дотримання графіку роботи, продажу спиртного, слобоалкогольних напоїв, розповсюдження заборонених речовин.  Більш принципово підходити до вирішення питання при погодженні графіку роботи таких закладів, обмежувати продаж спиртного в нічний час.
      Крім того обов’язково з’ясовувати причини та умови, які сприяли протиправній поведінці дітей (виховній та соціальній ролі сім’ї, освіти, громадськості) з урахуванням вікових, соціально-психологічних особливостей їх розвитку, вирішувати питання щодо надання реальної допомоги таким дітям та створення нормальних умов існування.
 
Заступник керівника
Новоград-Волинської
місцевої прокуратури                                                                       Л. Сьомко

Новоград - Волинський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги інформує

Оголошено XII конкурс з відбору адвокатів, які залучаються для надання безоплатної вторинної правової допомоги
Відповідно до наказу Міністерства юстиції України від 17.01.2020 № 128/7 «Про проведення конкурсу з відбору адвокатів, які залучаються для надання безоплатної вторинної правової допомоги» Координаційний центр з надання правової допомоги повідомляє про проведення з 20 січня по 30 березня 2020 року конкурсу з відбору адвокатів, які залучаються для надання безоплатної вторинної правової допомоги (далі – конкурс).
Для участі у конкурсі адвокатам необхідно:
1) Зареєструватися на веб-сторінці http://contest.legalaid.gov.ua з 21 січня по 23 лютого 2020 року, де заповнити онлайн анкету та біографічну довідку; зазначити адресу електронної пошти для отримання інформації у зв’язку з конкурсом; завантажити скановані копії заяви, форма якої встановлена Мін’юстом; усіх заповнених сторінок паспорта (чи іншого документа, що посвідчує особу); свідоцтва про право на зайняття адвокатською діяльністю та мотиваційного листа (до 500 слів), складеного у довільній формі.
УВАГА! За фактом реєстрації адвокат отримає повідомлення Координаційного центру з надання правової допомоги про прийняття заявки на опрацювання. Після перевірки наявності надісланих копій документів і відомостей про адвоката в Єдиному реєстрі адвокатів України, адвоката буде поінформовано про їх відповідність чи невідповідність встановленим вимогам за вказаною адвокатом адресою електронної пошти. У разі отримання повідомлення про невідповідність документів встановленим вимогам реєстрацію можна пройти повторно (до завершення строку реєстрації).
Участь у конкурсі можуть брати адвокати, відомості про яких внесені до Єдиного реєстру адвокатів України.
2) Протягом 27 лютого – 09 березня 2020 року пройти дистанційний курс «Вступ до системи надання безоплатної правової допомоги», ознайомившись з його матеріалами та склавши перевірочні тестові завдання, що оцінюються автоматично (адреса веб-сторінки дистанційного курсу, логін та пароль будуть зазначені в електронному повідомленні Координаційного центру з надання правової допомоги).
3) Протягом 16 – 19 березня 2020 року (конкретні дата, час і місце проведення будуть повідомлені кожному адвокатові додатково) пройти індивідуальні співбесіди з конкурсною комісією, під час якої адвокати оцінюватимуться за критеріями мотивації до надання безоплатної правової допомоги, комунікабельності, емоційної врівноваженості, вміння представити приклади надання правової допомоги.
УВАГА! Під час проходження співбесіди із конкурсними комісіями адвокати повинні пред’явити оригінали паспорта та свідоцтва про право на зайняття адвокатською діяльністю.
Окрім того, з 11 по 13 березня 2020 року конкурсні комісії розглядатимуть подані адвокатами копії документів, оцінюючи адвокатів за критеріями стажу адвокатської діяльності, наявності або відсутності застосовання до адвоката дисциплінарних стягнень та враховуючи результат проходження адвокатом дистанційного курсу «Вступ до системи надання безоплатної правової допомоги». Цей етап відбувається без персональної участі адвокатів.
Адвокати, які пройдуть конкурс, залучатимуться до надання БВПД на постійній основі за контрактом або на тимчасовій основі на підставі договору, відповідно до Порядку та умов укладення контрактів з адвокатами, які надають безоплатну вторинну правову допомогу на постійній основі, та договорів з адвокатами, які надають безоплатну вторинну правову допомогу на тимчасовій основі, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 січня 2012 року № 8.
Контакт для зворотного зв’язку з адвокатами:
Боровльов Дмитро Дмитрович, начальник відділу експертно-правового аналізу надання безоплатної правової допомоги управління забезпечення якості правової допомоги Координаційного центру з надання правової допомоги, (044) 486 71 06 (понеділок – четвер: з 09:00 до 18:00, п’ятниця: з 09:00 до 16:45, обідня перерва із 13:00 до 13:45), Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .

Інформація Новоград - Волинської місцевої прокуратури

Кримінальна відповідальність за знищення лісів!!!
     Відповідно до змін, внесених в 2019 році до ст. 246 КК України "Незаконна порубка лісів", кримінальна відповідальність за знищення лісів  може настати після заподіяння істотної шкоди на суму від 20 тис. грн.
      Так, в січні 2020 року завдяки принциповій позиції процесуальних керівників Новоград-Волинської місцевої прокуратури щодо злочинів у сфері лісокористування здійснено досудове розслідування кримінального правопорушення за фактом незаконної порубки дерев породи дуб, скоєної жителями Рівненської області на території Ємільчинського району та скеровано до суду обвинувальний акт.
      За версією слідства, троє жителів міста Сарни Рівненської області, за попередньою змовою, прибувши 09.10.2019 на автомобілі марки «MERCEDES-BENZ» на територію державного підприємства «Ємільчинське лісове господарство», незаконно, без спеціального дозволу, за допомогою власних бензопил зрізали 2 дерева породи дуб.
       У подальшому, розкряжувавши дерева, завантажили 9 колод дубу до свого автомобіля для вивезення із лісництва та використання у власних потребах, спричинивши шкоду лісу  майже на 40 тис грн.
     Дані особи були зупинені при спробі залишити місце вчинення злочину працівниками ДП «Ємільчинське лісове господарство» та правоохоронцями Ємільчинського відділення поліції.
     Наразі обвинувальний акт у кримінальному провадженні за ч. 2 ст. 246 КК України (незаконна порубка лісу, яка заподіяла істотної шкоди, вчинена за попередньою змовою групою осіб) перебуває на розгляді Ємільчинського районного суду.
      Санкцією зазначеної статті передбачено покарання у виді обмеження волі на строк від трьох до п’яти років або позбавлення волі на той самий строк.
 

До відома депутатів районної ради, сільських та селищних рад, посадових осіб місцевого самоврядування

      Повідомляємо, що відповідно до Закону України від 14 жовтня 2014 року №1700-VII «Про запобігання корупції» починаючи з 01 січня до 01 квітня особи зазначені в пункті 1, підпунктах "а" і "в" пункту 2, пункті 5 частини першої статті 3 цього Закону (далі – суб’єкти декларування), зобов’язані щорічно подавати шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (далі – НАЗК) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.
     Для подання декларації за минулий рік суб’єкт декларування має використовувати особистий ключ електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП) отриманий для виконання своїх службових обов’язків. Разом з цим, особи, які припинили діяльність пов’язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування протягом звітного року, отримують послуги ЕЦП як фізичні особи, а не як посадова особа органу державної влади, органу місцевого самоврядування, підприємства, установи або організації державної форми власності.
   Таким чином, для безперешкодного та комфортного отримання послуг ЕЦП рекомендуємо завчасно звернутися до АЦСК ІДД ДФС.
      Додатково повідомляємо, що для початку заповнення вказаної декларації необхідно перейти на веб-портал НАЗК та авторизуватись за допомогою особистого ключа ЕЦП (файл Key-6.dat) та ввести актуальну адресу електронної поштової скриньки (бажано використовувати поштові скриньки доменних зон «ua», «net» або «com»). Детальну інформацію щодо порядку заповнення та подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування розміщено на веб-сайті НАЗК.
       Несвоєчасне подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування тягне за собою накладення штрафу від 50 до 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Зазначення в декларації завідомо недостовірних відомостей може тягнути за собою дисциплінарну, адміністративну або кримінальну відповідальність.

Інформаційні новини

Нова категорія осіб, що мають право на безоплатну вторинну правову допомогу
       З 1 січня цього року викривачі корупції отримали право на безоплатну вторинну правову допомогу. Розширення кола суб’єктів, які мають право на безоплатну вторинну правову допомогу передбачено Законом України «Про внесення змін до Закону України «Про запобігання корупції» щодо викривачів корупції» від 17 жовтня 2019 року № 198-IX, який набрав чинності з 1 січня 2020 року.
      Законом внесені зміни до частини першої статті 14 Закону України «Про безоплатну правову допомогу». Зокрема, право на безоплатну вторинну правову допомогу отримали викривачі у зв’язку з повідомленням ними інформації про корупційне або пов’язане з корупцією правопорушення – на всі види правових послуг, передбачені частиною другою статті 13 цього Закону.
     Тобто, викривачі корупції отримали право на захист, здійснення представництва інтересів в судах, інших державних органах, органах місцевого самоврядування, перед іншими особами, а також складення документів процесуального характеру.
      Довідково. Законом України «Про внесення змін до Закону України «Про запобігання корупції» щодо викривачів корупції» від 17 жовтня 2019 року  № 198-IX визначено правовий статус викривачів корупції, їхні права та гарантії захисту; забезпечення умов для розкриття інформації про корупцію; унормування порядку розкриття викривачем корупції інформації; звільнення від юридичної відповідальності викривачів корупції за розкриття інформації про корупційне або пов’язане з корупцією правопорушення; забезпечення державного захисту викривачів корупції, зокрема захисту їхніх трудових прав.
       Виникли питання? За юридичною консультацією звертайтесь до відділу “Ємільчинське бюро правової допомоги Новоград-Волинського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги за тел. (041-49)4-34-79, або за адресою смт. Ємільчине вул. Соборна 18, каб,107

Відбулося засідання 22 - ї сесії районної ради

      20 грудня 2019 року об 11 годині у великому залі районної ради відбулося засідання двадцять другої сесії районної ради  VII скликання, яке проходило під керівництвом голови районної ради Віктора Сороки.
      Загалом, у ході сесії районної ради було розглянуто 16 питань порядку денного, а саме:
1.Про затвердження розпоряджень голови   райдержадміністрації.
2.Про внесення змін до районного бюджету на 2019 рік.
3.Про районний бюджет Ємільчинського району на 2020 рік.
4.Про Програму   соціальної підтримки внутрішньо переміщених осіб з тимчасово окупованої території, районів проведення антитерористичної операції та операції об’єднаних сил на території Ємільчинського району, учасників антитерористичної операції та операції об’єднаних сил, членів сімей загиблих учасників антитерористичної операції та операції об’єднаних сил та   військовослужбовців, призваних на військову службу за контрактом на 2020 рік.
5.Про Районну програму «Репродуктивне здоров‘я жіночого населення через профілактику раку шийки матки по Ємільчинському району на 2020-2022 роки».
6.Про Районну програму надання медичної допомоги хворим нефрологічного профілю по   Ємільчинському району на 2020-2023 роки.
7.Про Програму забезпечення громадян, які страждають на рідкісні (орфанні) захворювання, лікарськими засобами та відповідними харчовими продуктами для спеціального дієтичного споживання на 2020-2022 роки.
8.Про внесення змін до рішення районної ради від 22.03.2019 року №368 «Про районну Програму забезпечення виконання Ємільчинською районною державною адміністрацією делегованих Ємільчинською районною радою повноважень на 2019-2020 роки.
9.Про затвердження проміжного ліквідаційного балансу комунального підприємства «Ємільчинська центральна районна аптека №19» Ємільчинської районної ради Житомирської області.
10.Про затвердження висновку про вартість нежитлової будівлі центральної аптеки №19 в цілому за адресою: вул. Шевченка,6, смт. Ємільчине.
11.Про приватизацію нежитлової будівлі за адресою: смт. Ємільчине, вул. Шевченка, 6.
12.Про оптимізацію закладів охорони здоров‘я району.
13.Про встановлення вартості харчування окремих категорій дітей за рахунок бюджетних асигнувань.
14.Про затвердження Статуту Комунальної організації (установи, закладу) «Трудовий архів Ємільчинської районної ради Житомирської області» в новій редакції.
15.Про затвердження розпоряджень голови районної ради.
16.Про план роботи районної ради на І півріччя 2020 року.
    Участь в роботі сесії взяли: голова районної державної адміністрації Вячеслав Авраменко, заступник голови районної ради Юлія Бондарчук, перший заступник голови районної державної адміністрації Олександр Романюк,  начальники відділів, управлінь та організацій райдержадміністрації,  сільські , селищні голови, представники преси.

Участь в сесії обласної ради

18 грудня 2019 року голова районної ради Віктор Сорока взяв участь в двадцять дев'ятій сесії обласної ради, яка проходила під  керівництвом голови обласної ради Володимира Ширми.
Участь у роботі сесії взяли голова, заступники голови, керівники структурних підрозділів обласної державної адміністрації, голови районних рад, міські голови, голови райдержадміністрацій, керівники обласних об’єднань, організацій та установ, представники засобів масової інформації.
Загалом  до порядку денного  сесії було внесено 83 питання.
Під час 29-ї сесії обласної ради 18 грудня депутати затвердили обласну програму «Дітям Житомирщини – безпечне та якісне харчування», яка розрахована на три роки.
Завдяки виконанню програми діти в освітніх закладах мають отримувати повноцінне, якісне та збалансоване харчування.
Загальний обсяг програми на три роки становить понад 101 млн грн. На 2020 рік буде передбачено більше 42 млн грн., з яких майже 13,5 млн грн. – кошти державного бюджету, решта суми – обласний бюджет, у 2021-2022 роки планується витратити по 29,2 млн грн коштів обласного бюджету. Також у межах можливостей до фінансування заходів програми можуть долучатися й місцеві бюджети.
Депутати обласної ради 18 грудня  майже одноголосно підтримали головний фінансовий документ області – обласний бюджет на 2020 рік. За це рішення під час 29-ї сесії обласної ради 18 грудня проголосувало 60 народних обранців.
Доходи обласного бюджету у 2020 році становитимуть майже 3,5 млрд грн. З них майже 1,4 млрд грн – це власні надходження та більше 2,1 млрд грн  - трансферти з державного бюджету, а видатки становитимуть 3 млрд 495 млн 398 тис. 800 грн.
З державного бюджету передбачено 2 види дотації, з яких базова у сумі 67,7 млн. грн. та додаткова дотація на здійснення видатків на утримання закладів освіти і охорони здоров’я – 301,8 млн грн.
У ході роботи 29-ї сесії обласної ради 18 грудня депутати проголосували за низку кадрових питань.
У ході засідання відбулись й нові призначення. Своїми рішеннями депутати призначили директором комунального закладу «Житомирський обласний краєзнавчий музей» Романа Насонова та директором Житомирського комунального книжково-газетного видавництва «Полісся» депутата обласної ради Юрія Бовсуновського.
Зокрема, в обласній раді створено нову депутатську групу «Жінки - за Житомирщину», до складу якої увійшли Раїса Гула, Олена Галагуза, Наталія Кокітко, Ірина Костюшко та Олена Розенблат. Відбулися також і зміни у складі президії -  відтепер Раїса Гула, як голова депутатської групи «Жінки - за Житомирщину», входитиме до її складу.
Під час сесії депутати проголосували за Програму економічного і соціального розвитку області на 2020 рік, яка передбачає 270 різнопланових заходів на суму 5,7 млрд грн. Зокрема, програмою заплановано витратити понад 1 млрд грн на утримання і поточні та капітальні ремонти доріг загального користування місцевого значення.
Прийнявши обласний бюджет на 2020 рік, проголосувавши за низку регіональних галузевих програм та призначивши керівників комунальних закладів, остання в цьому році 29-а сесія обласної ради завершила роботу.
 

Засідання постійної комісії з питань бюджету та комунальної власності

17 грудня 2019 року об 11 годині в малому залі районної ради відбудеться засідання постійної комісії районної ради з питань бюджету та комунальної власності.

Результати проведеного головним управлінням Пенсійного фонду України в Житомирській області перерахунку пенсій з 01.12.2019 року

«Перерахунок пенсій з 01 грудня 2019 року»
       У зв’язку з підвищенням з 01 грудня прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність з 1564 грн до 1638 грн відповідно до Закону України «Про Державний бюджет України на 2019 рік», головним управлінням Пенсійного фонду України в Житомирській області проведено перерахунок пенсійних виплат 321,3 тис. пенсіонерам області (85% ), на що у грудні місяці буде додатково спрямовано понад 10 млн грн.
       Середній розмір підвищення пенсій становить 31,47 грн (по цивільних пенсіонерах – 27,62 грн, по військових – 127,7 грн).
      Зазначеному перерахунку підлягають мінімальні та максимальні пенсійні виплати, а також надбавки та підвищення до пенсій, розмір яких залежить від прожиткового мінімуму. Зокрема:
  • пенсії за особливі заслуги перед Україною згідно із Законом України “Про пенсії за особливі заслуги перед Україною”;
  • пенсії ветеранам війни;
  • пенсії жертвам нацистських переслідувань;
  • мінімальні розміри пенсій учасникам бойових дій та інвалідам Другої світової війни;
  • мінімальні розміри пенсій особам з інвалідністю, щодо яких встановлено причинний зв’язок інвалідності з Чорнобильською катастрофою та інвалідам з числа учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС;
  • надбавка донорам.
   Варто зазначити, що даний перерахунок не проводиться особам, які працюють або займаються підприємницькою діяльністю. Працюючим пенсіонерам та пенсіонерам, що проводять діяльність з отриманого доходу, перерахунок пенсій буде проведено після звільнення з роботи або припинення діяльності, з урахуванням прожиткового мінімуму, який встановлено на дату звільнення або припинення діяльності.
     Звертаємо увагу: зазначені перерахунки проведені автоматизованим способом та не потребують додаткового звернення до органів Пенсійного фонду України.
   Розмір підвищення розраховується індивідуально для кожного пенсіонера за документами, які містяться у пенсійній справі.
      Довідкову інформацію щодо механізму проведення перерахунку пенсій громадяни області можуть отримати за телефонами «гарячих ліній»: (0412) 24-66-98 (для цивільних пенсіонерів) та 22-87-05 (для пенсіонерів силових структур), а також в сервісних центрах обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області за місцем проживання.
 
Ви тут: Головна Новини