Участь в сесії обласної ради

18 грудня 2019 року голова районної ради Віктор Сорока взяв участь в двадцять дев'ятій сесії обласної ради, яка проходила під  керівництвом голови обласної ради Володимира Ширми.
Участь у роботі сесії взяли голова, заступники голови, керівники структурних підрозділів обласної державної адміністрації, голови районних рад, міські голови, голови райдержадміністрацій, керівники обласних об’єднань, організацій та установ, представники засобів масової інформації.
Загалом  до порядку денного  сесії було внесено 83 питання.
Під час 29-ї сесії обласної ради 18 грудня депутати затвердили обласну програму «Дітям Житомирщини – безпечне та якісне харчування», яка розрахована на три роки.
Завдяки виконанню програми діти в освітніх закладах мають отримувати повноцінне, якісне та збалансоване харчування.
Загальний обсяг програми на три роки становить понад 101 млн грн. На 2020 рік буде передбачено більше 42 млн грн., з яких майже 13,5 млн грн. – кошти державного бюджету, решта суми – обласний бюджет, у 2021-2022 роки планується витратити по 29,2 млн грн коштів обласного бюджету. Також у межах можливостей до фінансування заходів програми можуть долучатися й місцеві бюджети.
Депутати обласної ради 18 грудня  майже одноголосно підтримали головний фінансовий документ області – обласний бюджет на 2020 рік. За це рішення під час 29-ї сесії обласної ради 18 грудня проголосувало 60 народних обранців.
Доходи обласного бюджету у 2020 році становитимуть майже 3,5 млрд грн. З них майже 1,4 млрд грн – це власні надходження та більше 2,1 млрд грн  - трансферти з державного бюджету, а видатки становитимуть 3 млрд 495 млн 398 тис. 800 грн.
З державного бюджету передбачено 2 види дотації, з яких базова у сумі 67,7 млн. грн. та додаткова дотація на здійснення видатків на утримання закладів освіти і охорони здоров’я – 301,8 млн грн.
У ході роботи 29-ї сесії обласної ради 18 грудня депутати проголосували за низку кадрових питань.
У ході засідання відбулись й нові призначення. Своїми рішеннями депутати призначили директором комунального закладу «Житомирський обласний краєзнавчий музей» Романа Насонова та директором Житомирського комунального книжково-газетного видавництва «Полісся» депутата обласної ради Юрія Бовсуновського.
Зокрема, в обласній раді створено нову депутатську групу «Жінки - за Житомирщину», до складу якої увійшли Раїса Гула, Олена Галагуза, Наталія Кокітко, Ірина Костюшко та Олена Розенблат. Відбулися також і зміни у складі президії -  відтепер Раїса Гула, як голова депутатської групи «Жінки - за Житомирщину», входитиме до її складу.
Під час сесії депутати проголосували за Програму економічного і соціального розвитку області на 2020 рік, яка передбачає 270 різнопланових заходів на суму 5,7 млрд грн. Зокрема, програмою заплановано витратити понад 1 млрд грн на утримання і поточні та капітальні ремонти доріг загального користування місцевого значення.
Прийнявши обласний бюджет на 2020 рік, проголосувавши за низку регіональних галузевих програм та призначивши керівників комунальних закладів, остання в цьому році 29-а сесія обласної ради завершила роботу.
 

Засідання постійної комісії з питань бюджету та комунальної власності

17 грудня 2019 року об 11 годині в малому залі районної ради відбудеться засідання постійної комісії районної ради з питань бюджету та комунальної власності.

Результати проведеного головним управлінням Пенсійного фонду України в Житомирській області перерахунку пенсій з 01.12.2019 року

«Перерахунок пенсій з 01 грудня 2019 року»
       У зв’язку з підвищенням з 01 грудня прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність з 1564 грн до 1638 грн відповідно до Закону України «Про Державний бюджет України на 2019 рік», головним управлінням Пенсійного фонду України в Житомирській області проведено перерахунок пенсійних виплат 321,3 тис. пенсіонерам області (85% ), на що у грудні місяці буде додатково спрямовано понад 10 млн грн.
       Середній розмір підвищення пенсій становить 31,47 грн (по цивільних пенсіонерах – 27,62 грн, по військових – 127,7 грн).
      Зазначеному перерахунку підлягають мінімальні та максимальні пенсійні виплати, а також надбавки та підвищення до пенсій, розмір яких залежить від прожиткового мінімуму. Зокрема:
  • пенсії за особливі заслуги перед Україною згідно із Законом України “Про пенсії за особливі заслуги перед Україною”;
  • пенсії ветеранам війни;
  • пенсії жертвам нацистських переслідувань;
  • мінімальні розміри пенсій учасникам бойових дій та інвалідам Другої світової війни;
  • мінімальні розміри пенсій особам з інвалідністю, щодо яких встановлено причинний зв’язок інвалідності з Чорнобильською катастрофою та інвалідам з числа учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС;
  • надбавка донорам.
   Варто зазначити, що даний перерахунок не проводиться особам, які працюють або займаються підприємницькою діяльністю. Працюючим пенсіонерам та пенсіонерам, що проводять діяльність з отриманого доходу, перерахунок пенсій буде проведено після звільнення з роботи або припинення діяльності, з урахуванням прожиткового мінімуму, який встановлено на дату звільнення або припинення діяльності.
     Звертаємо увагу: зазначені перерахунки проведені автоматизованим способом та не потребують додаткового звернення до органів Пенсійного фонду України.
   Розмір підвищення розраховується індивідуально для кожного пенсіонера за документами, які містяться у пенсійній справі.
      Довідкову інформацію щодо механізму проведення перерахунку пенсій громадяни області можуть отримати за телефонами «гарячих ліній»: (0412) 24-66-98 (для цивільних пенсіонерів) та 22-87-05 (для пенсіонерів силових структур), а також в сервісних центрах обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області за місцем проживання.
 

До відома!!!

Реалізація та захист прав людини, у тому числі учасників антитерористичної операції, членів їх сімей та постраждалих внаслідок зазначеної операції
     Пенсійний фонд України виконує одну з найважливіших соціальних функцій у державі - здійснює пенсійне забезпечення громадян, тому одним із основних пріоритетів Фонду є реалізація конституційного права громадян на звернення та захисту прав людини.
   Питання  захисту прав учасників антитерористичної операції, членів їх сімей, та постраждалих внаслідок зазначеної операції на сьогоднішній день є одним з найважливіших напрямків діяльності держави. Чинним законодавством передбачено чимало актів, які в різній мірі передбачають захист прав та інтересів, надання пільг та інше соціальне забезпечення учасникам АТО та членам їх сімей.
     Правове регулювання пенсійного забезпечення учасників АТО здійснюється відповідно до Закону  України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб», Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування».
      Так, згідно Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» та Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» визначено, що право на призначення дострокової пенсії за віком (після досягнення чоловіками 55 років, жінками – 50 років та за наявності страхового стажу не менше 25 років для чоловіків і не менше  20 років для жінок) мають:
– військовослужбовці, особи начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ, які брали участь у бойових діях, в антитерористичній операції в районах її проведення, а також ті, які стали інвалідами внаслідок поранення, контузії, каліцтва, отриманих при захисті Батьківщини або при виконанні інших обов’язків військової служби (службових обов’язків), або внаслідок захворювання, пов’язаного з перебуванням на фронті, виконанням інтернаціонального обов’язку чи безпосередньою участю в антитерористичній операції в районах її проведення;
–  дружини (чоловіки), якщо вони не взяли повторний шлюб, і батьки військовослужбовців, осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ, які померли (загинули) у період проходження військової служби (виконання службових обов’язків) чи після звільнення із служби, але внаслідок поранення, контузії, каліцтва, отриманих при виконанні обов’язків військової служби (службових обов’язків), захворювання, пов’язаного з перебуванням на фронті, ліквідацією наслідків Чорнобильської катастрофи, виконанням інтернаціонального обов’язку чи безпосередньою участю в антитерористичній операції в районах її проведення;
–  особи, яким надано статус учасника бойових дій відповідно до пункту 20 статті 6 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;
– особи, яким надано статус інваліда війни відповідно до пунктів 12 та 13 статті          7 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;
– особи з числа резервістів і військовозобов’язаних, яким надано статус учасника бойових дій відповідно до пункту 19 статті 6 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;
– особи з числа резервістів і військовозобов’язаних, яким надано статус інваліда війни відповідно до пункту 11 статті 7 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту;
– дружини (чоловіки), якщо вони не взяли повторний шлюб, і батьки, яким надано статус особи, на яку поширюється чинність Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», відповідно до абзаців шостого та сьомого пункту 1 статті 10 зазначеного Закону.
        Перелік документів, які подаються для реалізації права на пенсійне забезпечення вищезазначеній категорії осіб визначено Порядком подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України “Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування”, затвердженим постановою правління Пенсійного фонду України від 25.11.2005 №22-1, Порядком подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб", затвердженим постановою правління Пенсійного фонду України від 30.01.2007 №3-
          
Начальник юридичного управління                                                Петро Перепелиця

Функції, завдання та повноваження Управління державної інспекції енергетичного нагляду України у Житомирській області

      Управління Державної інспекції енергетичного нагляду України у Житомирській області є структурним територіальним підрозділом Державної інспекції енергетичного нагляду України (Держенергонагляд), що забезпечує реалізацію повноважень Держенергонагляду на території Житомирської області.
      Відповідно до Положення про Державну інспекцію енергетичного нагляду України затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 лютого 2018 року № 77 Держенергонагляд - є центральним органом виконавчої влади, що здійснює реалізацію державної політики у сфері нагляду (контролю) у галузях електроенергетики та сфері теплопостачання.
Основні завдання Держенергонагляду:
  • реалізація державної політики у сфері нагляду (контролю) у галузях електроенергетики та теплопостачання;
  • внесення на розгляд Міністра енергетики та вугільної промисловості пропозицій щодо забезпечення формування державної політики у сфері нагляду (контролю) у галузях електроенергетики та теплопостачання;
  • організація та здійснення державної політики у сфері нагляду (контролю) у галузях електроенергетики та теплопостачання.
        У межах своїх повноважень Держенергонагляд здійснює:
  • проведення моніторингу безпеки постачання електричної енергії в Україні за дорученням Мінекоенерго;
  • поданя Міненерговугіллю висновки щодо пріоритетності технічних рішень для розвитку системи передачі та систем розподілу, передбачених проектами інвестиційних програм оператора системи передачі та операторів систем розподілу, а також результатів перевірок здійснення учасниками ринку електричної енергії реконструкції та модернізації енергетичного обладнання електричних станцій;
  • здійснення розгляду звернень громадян з питань, пов’язаних з діяльністю Держенергонагляду;
  • забезпечення інформування громадськості про реалізацію державної політики з питань, що належать до компетенції Держенергонагляду;
  • провення моніторингу та контролю за розглядом спірних питань щодо приєднання електричних установок замовників до електричних мереж за принципом “єдиного вікна” та ін.
      Крім того працівники Держенергонагляду беруть участь у роботі комісій з розслідування причин і наслідків аварій і пожеж на обладнанні електричних мереж учасників ринку електричної енергії та суб’єктів відносин у сфері теплопостачання, які призвели до порушення режимів роботи інших учасників ринку електричної енергії, суб’єктів відносин у сфері теплопостачання. Так з метою забезпечення належної організації за безпечним та безперебійним проходженням опалювального періоду 2019-2020 років та у відповідності до Закону України ««Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», Закону України «Про теплопостачання» Управлінням Державної інспекції енергетичного нагляду України у Житомирській області проводиться постійний моніторинг виникнення технологічних порушень, аварій та відмов в роботі електроустановок, теплових установок, електричних та теплових мереж, що можуть призвести до порушення технологічних процесів та надійності теплопостачання споживачів.
      Держенергонагляд у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства.
      Державний енергетичний нагляд у галузях електроенергетики і теплопостачання покликаний забезпечити контроль за технічним станом та експлуатацією електричних станцій, теплових, тепловикористальних установок і мереж, а також енергетичного обладнання.
 
Контакти Управління Державної інспекції енергетичного нагляду України у Житомирській області:
Адреса: 10003, м. Житомир, вул. Старовільська, 2;
Телефони: (0412) 41-81-65
Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .
Графік роботи:
понеділок – четвер:   9 00 - 1800 (обідня перерва 1300-1345)
п’ятниця: 9 00 - 16 45 (обідня перерва 1300-1345)
субота, неділя: вихідний.

Інформація Ємільчинського районного військового комісаріату

                             Пільги на проїзд для членів сімей загиблих
Члени сімей загиблих мають свої права, пільги і виплати, які передбачені законодавством України. Серед них були і залишаються пільги на проїзд. Однак чимало самих членів сімей загиблих та працівників органів влади помилково вважають, що таких пільг на даний час немає.
Така хибна думка пов'язана з тим, що Законом України № 76-VIII від 28.12.2014 р. норму про безоплатний проїзд для членів сімей загиблих було скасовано Верховною Радою. Юридично зі ст. 5 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" було вилучено п. 7 та п. 17, які містили норми про безплатний та пільговий проїзд. З 01 червня 2015 року дане положення вступило в законну силу, яке є чинним і дотепер.
Однак право на безкоштовний та пільговий проїзд для деяких членів сімей загиблих збереглося в іншому законі - ЗУ "Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх родин, зокрема у ч. 4 ст. 14. Ось ця норма права: " .... батьки військовослужбовців, які загинули чи померли або пропали безвісти під час проходження військової служби, користуються правом безоплатного проїзду всіма видами міського пасажирського транспорту загального користування (крім таксі) в межах адміністративного району за місцем проживання, залізничного та водного транспорту приміського сполучення та автобусами приміських маршрутів за наявності посвідчення встановленого зразка, а в разі запровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду - також електронного квитка, який видається на безоплатній основі. Вони мають право на 50-відсоткову знижку при користуванні міжміським залізничним, повітряним, водним та автомобільним транспортом відповідно до закону.
Отже, на даний час пільги на проїзд для членів сімей загиблих діють лише для БАТЬКІВ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ, які загинули чи померли під час проходження військової служби.
Їм надається:
- БЕЗКОШТОВНИЙ проїзд: міським пасажирським транспортом в МЕЖАХ АДМІНІСТРАТИВНОГО РАЙОНУ за місцем їхнього проживання; залізничний та водний транспорт приміського сполучення; автобуси приміських маршрутів;
- ЗНИЖКА 50% при користуванні міжміським залізничним, повітряним, водним та автомобільним транспортом.
Для користування даною пільгою потрібно пред'явити посвідчення члена сім'ї загиблого чорного кольору, в якому зазначається інформація про те, що особа є батьком чи матір'ю загиблого.
На жаль, пільги на проїзд для дітей загиблого та вдови/вдівця загиблого були скасовані та на даний час не діють. Деякі місцеві ради передбачають право на безкоштовний проїзд для таких осіб у своїх місцевих програмах. Також є випадки виплати щомісячної допомоги членам сімей загиблих для користування проїздом. Цю інформацію потрібно дізнаватись у конкретній місцевій раді.
Звичайно, така ситуація є несправедливою, а тому варто вирішити це питання на загальнодержавному рівні і внести зміни до законодавства, щоб урівняти у праві на проїзд усіх членів сімей загиблих.

Про скликання 22 сесії районної ради 7 скликання

trizyb11 
У к р а ї н а
Ємільчинська  районна  рада
Житомирської  області
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
ГОЛОВИ   РАЙОННОЇ   РАДИ
 
№ 29 від 26. 11. 2019 р.
 
Про скликання 22 сесії
районної ради 7 скликання
 
        Відповідно до статті 46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» скликати  двадцять другу сесію районної ради сьомого скликання 20 грудня 2019  року об 11.00  год. у залі засідань районної ради.
 
На  розгляд сесії  внести питання:
1.Про інформацію начальника Ємільчинського відділення поліції Новоград – Волинського відділку ГУНП в Житомирській області про стан законності та боротьби зі злочинністю, охорони громадського порядку та результати діяльності на території Ємільчинського району.
2.Про Програму соціальної підтримки внутрішньо переміщених осіб з тимчасово окупованої території, районів проведення антитерористичної операції та операції об’єднаних сил на території Ємільчинського району, учасників антитерористичної операції та операції об’єднаних сил, членів сімей загиблих учасників антитерористичної операції та операції об’єднаних сил та військовослужбовців, призваних на військову службу за контрактом на 2020 рік.
3.Про Районну програму надання медичної допомоги хворим нефрологічного профілю по Ємільчинському району на 2020 – 2023 роки.
4.Про затвердження розпоряджень голови райдержадміністрації.
5.Про внесення змін до районного бюджету на 2019 рік.
6.Про затвердження районного бюджету Ємільчинського району на 2020 рік.
7.Про план роботи районної ради на І півріччя 2020 року.
8.Питання комунальної власності.
9.Різне.
 
       На сесію запросити депутатів обласної ради від Ємільчинського району, голову, заступників голови, начальників управлінь та відділів районної державної адміністрації, сільських, селищних голів, голів ОТГ, представників преси, політичних партій, громадських організацій.
 
 
Голова ради                                                                                               В. М. Сорока

Ємільчинське бюро правової допомоги” Новоград-Волинського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги" інформує:

Скорочення штату працівників: хто має переваги залишитись на роботі?
      До Ємільчинського бюро правової допомоги звернулась Ліна Фесенко (ім’я та прізвище змінені з етичних міркувань, - прим. автора). Жінку цікавило кому надається переважне право на залишення на роботі при скороченні чисельності чи штату працівників у зв'язку із змінами в організації виробництва і праці. Консультацію, в межах проекту «Я маю право», надала фахівчиня Ємільчинського бюро правової допомоги.
     При скороченні чисельності чи штату працівників у зв'язку із змінами в організації виробництва і праці переважне право на залишення на роботі за загальним правилом, надається працівникам з більш високою кваліфікацією і продуктивністю праці. (стаття 42 Кодексу законів про працю України)
      При рівних умовах продуктивності праці і кваліфікації перевага в залишенні на роботі надається:
1) сімейним - при наявності двох і більше утриманців;
2) особам, в сім'ї яких немає інших працівників з самостійним заробітком;
3) працівникам з тривалим безперервним стажем роботи на даному підприємстві, в установі, організації;
4) працівникам, які навчаються у вищих і середніх спеціальних учбових закладах без відриву від виробництва;
5) учасникам бойових дій, постраждалим учасникам Революції Гідності, особам з інвалідністю внаслідок війни та особам, на яких поширюється чинність Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту", а також особам, реабілітованим відповідно до Закону України "Про реабілітацію жертв репресій комуністичного тоталітарного режиму 1917-1991 років", із числа тих, яких було піддано репресіям у формі (формах) позбавлення волі (ув’язнення) або обмеження волі чи примусового безпідставного поміщення здорової людини до психіатричного закладу за рішенням позасудового або іншого репресивного органу;
6) авторам винаходів, корисних моделей, промислових зразків і раціоналізаторських пропозицій;
7) працівникам, які дістали на цьому підприємстві, в установі, організації трудове каліцтво або професійне захворювання;
8) особам з числа депортованих з України, протягом п'яти років з часу повернення на постійне місце проживання до України;
9) працівникам з числа колишніх військовослужбовців строкової служби, військової служби за призовом під час мобілізації, на особливий період, військової служби за призовом осіб офіцерського складу та осіб, які проходили альтернативну (невійськову) службу, - протягом двох років з дня звільнення їх зі служби.
10) працівникам, яким залишилося менше трьох років до настання пенсійного віку, при досягненні якого особа має право на отримання пенсійних виплат.
     Маєте правові проблеми — звертайтесь за юридичною консультацією до відділу “Ємільчинське бюро правової допомоги” Новоград-Волинського місцевого центру з надання БВПД за адресою смт. Ємільчине вул. Соборна 18, каб. 107, або за телефоном (041-49) 4-34-79.

Інформація Ємільчинського районного військового комісаріату

Служба в ЗСУ за контрактом
Щоб пройти військову службу за контрактом, необхідно звернутися до військового комісаріату, де ви перебуваєте на військовому обліку.
Необхідні документи:
- автобіографія в рукописному і надрукованому примірниках;
- паспорт;
- ідентифікаційний код;
- копії документів про освіту та трудову діяльність;
- службова характеристику (з місця роботи або навчання);
- копії документів про народження та сімейний стан;
- медична довідку про стан здоров’я;
- довідка про склад сім’ї та місце реєстрації або фактичного проживання;
- військовий квиток (для військовозобов’язаних);
- письмова згода на проведення спеціальної перевірки (у разі необхідності).
Що до вимог прийняття на службу за контрактом звертайтесь до військового комісаріату. Жінки, які бажають проходити військову службу за контрактом, проходять таку ж процедуру прийняття на контрактну службу як і чоловіки.
Зарплата військовослужбовців залежить від займаної посади, вислуги років, допуску до державної таємниці, виконання відповідних завдань, місця служби, премії за рішенням командира військової частини. Мінімальна зарплата військовослужбовця, якщо він не був позбавлений частки премії, складає 10 400 грн,додаткова виплата за перший контракт складає 15 400 грн для рядового.
Більш детальну інформацію можна отримати в відділенні комплектування Ємільчинського РВК або за телефоном 4-25-75
Ви тут: Головна Новини